Ordenar por: Direction::

Entroido

Febreiro 2017.

Actividades venres

Clases de cociña, artesanía e guitarra.

• Concurso cortos en Santiago

Concurso curtos

Concurso de curtos o 4 de febreiro en Santiago de Compostela no que Belmar recibiu o premio ao mellor vestiario polo seu curto “The ring”.

Obradoiro camisetas

O sábado 28 de xaneiro as nenas do club y amigas, pintaron camisetas.

• Actividades viernes

Actividades venres

Clases de baile, cociña, guitarra e oficios.

• Certamen Belmargal

Certame belmargal

O 23 de decembro teremos o certame de relato curto en galego, dentro do proxecto do Club Belmargal.

• Cena gala

Cea Gala

El sábado 17 de decembro celebramos a cea de gala das maiores do club, como podedes ver pasámolo xenial e en moi boa compañía.

• Jail Box

jail box

Onte pasámonolo xenial tentando escapar do "Cárcere". Foron 60 minutos intensos onde puxemos a proba a nosa mente. Queremos darlle as grazas a #BRAINBOX, polo trato recibido. Mellor imposible!

• Un viernes en el Club

A venres na Club

Os venres en Belmar pasámonolo xenial nas actividades do club, ademais sempre temos un intre para charlar.

• Aniversario Pepa

O sábado foi os aniversarios de Pepa, unha das monitoras máis queridas do Club Belmar. Pasámonolo xenial celebrándoo con ela.

• Bolera

Boleira

As maiores do club aproveitaron a tarde-noite do sábado para pasar un intre divertido na boleira. As partidas estiveron tan rifadas que non se decidiron ata a rolda final.

• Voluntariado

Voluntariado Novembro

Siria, son visibles e 50 mantas e 50 colchas repartidas pola Fundación CUME entre as persoas sen teito e sen recursos de GALICIA

• Casa del terror

Festa Monster S.A.

Para as máis pequenas do club o sábado 29, sábado do terror, houbo unha pequena festa con peli de medo incluída.

Casa do terror

Festa da Casa do Terror o sábado 30 de outubro. Todas as nenas pasárono xenial, ademais houbo moitas amigas das asociadas.

2ºESO en Santiago

Do sábado 29 ao luns 31 de outubro tres días apaixonantes de convivencia, cunha chea de actividades, xogos, excursións e torneos.

Obradoiro de camisetas

O sábado 22 de outubro as nenas do club pintaron camisetas conmemorativas do Ano Castelao dentro do proxecto de Belmar "Os xogos de Castelao".

Marca páxinas Castelao

As nenas do club pasáronllo xenial facendo marca páxinas conmemorativos do Ano Castelao, dentro do proxecto que Belmar está a realizar “To Be or not to Be”.

Tarde de cars

As asociadas maiores do Club celebraron a festa da Hispanidade pasando a tarde en Ourense. Ademais de rezarlle á Virxe do Pilar aproveitaron a xornada para pilotar os famosos coches de Godocar. Terminaron o día paseando pola cidade das Burgas.

Masterchef Belmar

Setembro 2016.

• Campamentos 2016

Campamentos verán 2016

Mostrámosvos algunhas fotos deste verán no campamento multiaventura de Ourense e na Xornada Mundial da Mocidade en Cracovia.

Masterchef Belmar

E para rematar o Curso, tivemos un Concurso Masterchef no Club.

Exposición Castelao

O mércoles 1 de xuño o Club Familiar Belmar acudiu ao Museo de Pontevedra para realizar unha visita guiada da exposición “Castelao artista”. Esta mostra forma parte das distintas actividades que desde a Deputación de Pontevedra están a realizarse para conmemorar o Ano Castelao.

• Curso de surf

Curso de Surf

Curso de Surf os sábados 21 e 28 de maio e 4 e 11 de xuño, na praia da Lanzada.

• Estudio en Nanín

ESTUDO NANÍN

El 16 e 17 de Abril, as asociadas maiores do Club decidiron aproveitar o sábado e o domingo para dar un bo pulo ao seu estudo. Como as horas rendéronlles moitísimo, tiveron tempo para disfrutar da praia e dar un bo paseo.

• UNIV

UNIV 2016

Durante a Semana Santa, algunhas asociadas de Bacharelato e universitarias de Belmar, participaron no Congreso internacional UNIV en Roma: coñeceron "a urbe", asistiron á audiencia co papa Francisco, participaron no UNIV Congress, conviviron con mozos de todo o mundo... Unha experiencia inesquecible.

• Festa da amiga xemelga

O sábado 5 de marzo pola tarde, tivemos a festa da amiga xemelga. Viñeron asociadas e amigas de todos os niveis.

Fase local UNIV

Fotos e vídeo da fase local do UNIV onde participaron tres asociadas de Belmar -Cristina Saiz, Blanca Basanta e Bea Bravo- co relatorio audiovisual: “TÚA, MIÑA, NOSA: A PEGADA DA ENFERMIDADE NA FAMILIA”.

• Feesta disfraces en Belmar

Festa de disfraces

O venres 5 de Febreiro no Club tivemos unha festa de Entroido para todos os niveis: xogos, gymkhana, merendola...

• Jubileo en Santiago de Compostela

Xubileu Santiago

O sábado 16 de xaneiro, desde o club fomos de excursión a Santiago, a gañar o xubileu na catedral.

• Actividades Noviembre

ACTIVIDADES NOVEMBRO

Fotos actividades dunha tarde de club, a casa do terror e o ensaio das panxoliñas familiares.

• Cars

Actividad cars

Unhas cantas fotos da actividade extraordinaria que tiveron as maiores do Club este sábado de outubro.

• Actividades septiembre

Actividades Setembro

Curso Surf e uns días en Torreciudad.

• Campamentos verano

Campamentos 2015

Cursos de verán durante o mes de xullo en Almería e Pontedeume.

• Campo de trabajo en Polonia

Campo de traballo en Polonia

Colaboración en traballos asistenciais nun centro de anciáns e persoas con discapacidade de Cracovia.

• Deportes náuticos verano

Deportes estivais

Bicis, piragüas, salchicha acuática... Son algunhas das actividades realizadas este verán.

• Deportes náuticos verano

Superchef 2015

O concurso tivo lugar o derradeiro 9 de maio e as participantes do concurso gozaron moito, o éxito foi 'tremendo'.

• Young Leadership

YOUNG LEADERSHIP

#YoungLeadership é un PROGRAMA DE FORMACIÓN EN LIDERAZGO, destrezas profesionais e cultura xeral.