Belmar tenta sempre compatibilizar un nivel profesional nas actividades cun prezo na súa cota que permita o acceso a familias numerosas ou con escasos recursos.

O Padroado do Club está formado por un conxunto de persoas que, dun modo desinteresado, achegan ao club a súa axuda persoal, profesional e/ou económica para deste xeito facilitar ás familias con menos recursos, poder participar das actividades do Club e beneficiarse da formación que alí se dan. Por iso, aquelas persoas que xustifiquen a súa necesidade, poden solicitar bolsas de axuda que son estudadas e atendidas, se é posible, polo grupo promotor de pais.

Cuotas Curso 2015/16

PROXECTO ESTUDO

Inclúe

• Participación en proxecto de estudo
  • Seguimento por parte da profesora da aula
  • Uso de instalacións
  • Información mensual aos pais
  • O sistema de pago é mediante domiciliación bancaria
IDIOMAS: INGLÉS E CHINÉS

Inclúe

• Clases de inglés: luns e mércores de 17:30 a 18:30 h.
  • Clases de chinés: martes de 17:00 a 18:00 h.
  • Non é obrigatoria a domiciliación bancaria
COTAS ESPECIAIS FAMILIARES
Prezo Variable
Prezo por mes