En Belmar tamén se ofrecen actividades orientadas á formación dos pais do Club: cinefórums, sesións educativas sobre a formación dos fillos, cuestións familiares, charlas de formación cristiá...

Os encontros e actividades familiares están pensadas coa intención facilitar que o Club Xuvenil sexa unha prolongación do clima familiar. Ademais, estas ocasións supoñen unha excelente oportunidade para intercambiar experiencias educativas con outros pais ou comentar coas persoas do club aspectos relacionados coa formación das súas fillas.

Ademais, as nais teñen tambíén as súas actividades. Están deseñadas especificamente para elas e as súas amigas, en horarios compatibles coas súas obrigacións familiares e profesionais.

Infórmase cada trimestre das actividades programadas.

Actividades nais

Segundo trimestre (Xaneiro-Marzo)

Taller de disfraces

Obradoiro de disfraces

Os venres pola tarde taller de nais para facer disfraces para os seus fillos. Para as nais das asociadas é gratis e para as non asociadas 15€/ mes.

Tecer Red Madre

Tecer para Red Madre

Os mércores pola tarde de 17:30 a 20:00 tecemos para Red Madre e necesitamos voluntarios desde os 6 aos 99 ano (www.redmadre.es/galicia) se non sabes calcetar ensinámosche.

conferencias noviazgo

Ciclo de conferencias para prepararse para o matrimonio

“Se de verdade quéresme” é un ciclo de conferencias para aquelas persoas que queiran achegarse á aventura do matrimonio. Profesionais expertos descubrirán as razóns e as causas de por que un bo matrimonio consolídase durante o noivado. Os venres 10, 17, 24 e 31 de marzo no Club Belmar ás 20:00 horas.

UNIV

Cine fórum para país

O sábado 18 de febrero tarde en familia para pasalo en grande de 18:00 a 21:00, cinema fórum para pais dirixido por Maica Vázquez coa película “Espías no ceo”. Haberá actividades e xogos para as nenas e nenos que acompañen aos seus pais.

Cafés coloquios madres

Café-coloquio sobre a educación dos fillos

Os mércores cada quince días desde o 15 de febreiro ao 3 de maio charlas coloquio, para as nais do club e as súas amigas, ás 10:00 da mañá. A idea é compartir inquietudes e experiencias sobre a educación das fillas e fillos.